Öroninflammation

Ringde sjukvårdsrådgivningen imorse, då dotterns feber fotfarande var på precis under 40 grader.
Berättade hennes symtom, och de vill vi skulle åka in med henne direkt.
ringde vårdcentralen, som givetvis inte hade någon tid idag.
Så jag satte dottern i bilen och åkte till barnsjukhuset. Jag trodde nästan det var svininfluensan, eftersom hon hade de flesta av symtomen. Väl på barnsjukhuset, fick vi gå in genom en speciell dörr, ifall hon nu hade svininfluensan. så hon inte smittade andra barn!
Trodde jag skulle behöva vänta länge, men tog bara några minuter så fick vi träffa läkare.
Som tog prover, och kollade igenom dottern. Resultatet av besöket blev öroninflammation.
Fick antibiotika, och blev uppmanad att ringa öron läkaren direkt, då vi ska dit på koll om två månader.

Har blivit mycket sjukhus vistelse för lillan nu. Hon har även haft urinvägsinfektion två gånger på två månader.
Så nästa vecka ska vi till barnsjukhuset igen för och göra magnet röntgen av njurarna.
Lilla hjärtat, endast 1år gammal och redan varit på sjukhuset ett fler tal gånger!
Och inte nog med det så har hon allergier som gör att man då och då ska till barnmedicin för tester.

Önska jag kunde byta plats med henne!!

Nu sover hon så sött iaf, och jag ska nog ta och göra mig mat.

habsiin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0