Svininfluensa? paranoid.

God middag.
Här sitter man med hosta, huvudvärk, förkylning & halsont.
Svininfluensan? Ja man kan ju börja fundera.. haha!
Paranoid som man är.
Dottern är hemma för samma sak, plus hög feber :/
Har ringt sjukvårdsrådgivningen, vi ska avvakta & se om dottern blir sämre.

Dagens lunch kommer iaf bestå utav kottletter, potatis, grönsaker & sås.
Blir nog gott.
Ska bara orka bege mig till affären och handla också.

Var även iväg till labb idag och tog prover .
Usch, jag är så rädd för blod. Men jag svimmade iaf inte denna gång :)
Ska få svar i början av nästa vecka.
Tog prover av anledning att min mens inte kommit på över 2 månader, jag är inte gravid !
Antagligen hormonrubbning, men som sagt svar väntas nästa vecka.

habsiin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0